19 Kasım 2013 Salı

Tweet - Gezi - Sofa Chicago





Hayalimizdeki Kuşları yapmak için sıcak camda eğlenirken, Komik mi komik kuşlar çıktı ellerimizden. Uzun zaman duvarımızda asılı durdular, bakıştık bol bol. Tam o sırada Gezi parkı olayları ile karşılaştık.

Gençlerimize bayıldık, bizde onlardan olmaya çalıştık kendi çevremizde. Arkadaşlarımızı destekledik, ben birebir kızımın derdine düştüm, sanki orada başka cocuklar yokmuşcasına. İşte tüm bunlar olurken Tweeter imdadıma yetişti. Kızımı oradan takip etmeye çalıştım bir süre. Gurur duydum, bir yandan ''gazını ye, eve öyle gel'' havasındaydım, diğer yandan da endişe içinde, halk tv ye yapışmış bir durumda, ona canlı bilgiler vermek konumunda idim.

Tam bu sırada Sofa'dan (Sculpture Objects Functional Art + Design) haber geldi, bizde onceden tasarladığımız kuşlar ile geziyi birleştirdik. Kuşlarımızı özgürleştirdik, isimlerini de ''Tweet'' koyduk. Uzun bir zaman yeni formlarını almaları için uğraştık.

Kaptık onları Armaggan galerinin destegi ve Şanel'in tüm sıcaklığı ile uçtuk Chicago'ya hep beraber.
Tweet'lere bakanların ifadeleri ile çoştuk, Gezi'yi bilmelerinden etkilendik ve müthiş dostluklar ile geri döndük.

İşte Fotolarda hikayemizi tamamlıyacak şimdi. Sevgi, Özgürlük,mutluluk, hepimizin olsun.