9 Ağustos 2009 Pazar

Proje ooo yooo


Yine bir eylül ayı.. Proje zamanı,
Ben büyük bir şey üflemek istiyorum.. Sıkılmışım minik minik objelerden. Hazır master yokken ortada, kaptım bir pipo.. Başladım ocaktan cam almaya.. Bir tur iki tur.. Bu arada Gamze de taşlarla calışmak istiyor uzun zamandır. Hemen organize olduk.. Ben çaktırmadan cam almaya devam ederken, camdan atlayıp kaptılar elimden pipoyu.. Ne oluyoruz diyemedim bile, yedim azarı. Meğerse kalın pipo kullanmak zorundaymışız. Yoksa kırılırmış. Çok utandım ama hiç söylemediler ki bize daha önce.. Onlar calışırkende dikkat etmemişiz.



Bu arada taşlar ısıtılmış.. Camda tam üstüne konarak üflenmiş ki offf...
Biraz yemek tarifi gibi oldu ..


İşte çıkan obje.. Hala geliştireceklerimizden... Bense daha da büyük parçalar üfleyeceğim
bir gün SÖZZ...