5 Eylül 2009 Cumartesi

Camekan, Camla tanışma tanıştırıyor :))



Başlarken hep bir sıra ile devam etmeliymişim gibi gelmişti... ama şimdi istediğim hikayemizi, istediğim sırada , yazabilirim sanki..Bizim bloğumuz deği mi yani..
Neyse...bir de baktımki beş küsür yıldır bu blog icin biriktirmişim tüm resimleri... Bugünlerde aklım karışık biraz.. Ama dün gece bir rüya gördüm ... Ne oldugu çok uzun özele de girecek,, detaya girmiyorum yani.. Sabah kalkar kalkmaz ilk iş resimleri toparladım dizdim ve başladım yine yazmaya.
Umarım bu karışıklıkta ''Camla Tanıştırma''mızı da karıştırmadan anlatabilirim :))
İki günlük ayrı kurslardı.. Hem Cumartesi hem Pazar günü ayrı gruplar almıştık.. İşte bu grup ilk katılanlar :))


İlk öğrencilerimiz. ;Altan , Filiz (fil:)), Moiz, Lea



Öğle arası... Verdiğimiz Camla tanışma Özet ve bilgilendirme notlarını okurken...Bir ahenk var cam işinde ...Öğrendiğiniz herşeyi birden hatırlamaya calışmakta var işin içinde.. Ama olsun... sorun, bol bol soru sorun ustalara.. aldığınız cevapları anlamasanız da başta, araştırdığınız ne ise, zamanla bulacaksınız cam yolculugunuzun içinde.. Diye biten notlar :))





İlk günün yorgunluğu atılırken...



Devam edecek...